woensdag 18 april 2012

Film
Deze periode krijgen we film van Sam. Als eerste opdracht moesten we een suprematistisch schilderij uitkiezen. Met dat schilderij moesten we uiteidelijk dus een stopmotion filmpje maken. Maar voordat we de foto's gingen maken, moesten we eerst alle stukjes uit het suprematisch schilderij tekenen op een vel papier, de kleuren mocht je zelf bepalen. Daarna moest je de stukjes overtrekken op gekleurd karton. Dan moest je die stukjes uitknippen. Daniëlle en ik hebben het iets anders gedaan. Wij hebben de zelf nagetekende en ingekleurde stukken uitgeknipt op het karton geplakt en toen nog een keer uitgeknipt zodat je aan beide kanten een iets andere kleur had. Toen moesten we alle stukjes goed op een wit vel papier leggen zodat je precies hetzelfde schilderij had. Toen moesten we alle foto's gaan maken. Maar dat filmpje hebben we nog niet helemaal af, maar als hij wel af is zet ik hem op mijn blog.

Dit is het schilderij waarmee ik en Daniëlle hebben gewerkt:



















Ik snap ook wel dat er mensen zijn die dit lezen en niet weten wat een stopmotion filmpje is (ik wist het eerst ook niet hoor). Daarom zet ik voor jullie hieronder ook 1 leuk stopmotion filmpje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten