woensdag 21 maart 2012

Foto's van Diego.

Deze foto vind ik goed omdat je links ook nog een stuk hok ziet, dat maakt de foto interressant. Het is ook mooi hoe je echt iets natuurlijks ziet van het konijn. Wat beter had gekunnen is de regeling met het licht, ik vind het wat te licht en de foto is een beetje schuin, ik had de camera rechter moeten houden.
Deze foto vind ik mooi omdat Diego echt naar je toe komt, het had wel beter gekunnnen weer met het licht en misschien had ik nog wel iets kunnnen inzoomen.
Deze foto vind ik wel interressant doordat je ook die stalen staafjes van het hok nog voor de foto ziet, ik vind dat het de foto wel interressant maakt. Wat beter had gekunnnen is dat de staafjes minder wazig zijn.
Deze foto vind ik wel mooi omdat Diego je echt aankijkt en ook omdat je nog een stukje van buiten ziet en ook omdat je alle echte 'konijnenspullen' ziet, wat wel beter had gekunnen is weer de regeling met het licht want je ziet heel veel licht in het gezicht van Diego.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten